Sa jag frölunda nu igen? Jag fattar inte det här!





Vilken skön kommentator. Vilken match. Förbannade Rögle vände 0-3 till 3-3, sista målet kommer när det va en sekund kvar i tredje, helt sjukt. Men Färjestad vann förlängningen, så vart bara en förlorad poäng. Så de är ganska säkrade till serievinsten ändå. Det kan max bli lika i serien om HV71 vinner alla sina matcher, men då vinner ändå Färjestad på målskillnad. Så segern är ändå klar om man räknar så. Så blir det champagne? Ja jag tror det va?

Uppdatering strax efter.
Bilderna, och sen har det vart en fin kväll. Riktigt smarrig, stark mat och en rolig match.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gött att de vann :D Men jag höll ju tummarna här borta så! Bra va? Puss <3

2009-02-23 @ 22:21:09
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/norge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen