Det blir vad man gör det till.


När man inte får göra som man själv vill så kan man i alla fall dricka sig full i sin ensamhet till Melodifestivalen. Helt ensam är jag såklart inte eftersom jag har två väldigt söta katter och en aningen för kontrollerande flickvän på msn inne i min bästa kompis MiniFrank.

Sen en dennishälsokur på det, lite godis och chips. Och några utlovade Street Fighter-matcher framåt småtimmarna med Jånni. Så är man nästan glad igen.

Uppdatering.
Vart aldrig full, två öl orkade jag bara. Så tråkigt att dricka ensam. Några matcher med Johan vart det, trevligt. Sen pratade jag med, och vart lite gladare på Sarah, det är bra.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du verkade vara väldigt mycket gladare hihi ;)

Puss på dig!

2009-03-01 @ 08:54:29
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/norge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen