Dagsläge.

Sarah åkte till Hallsberg för att åka tillbaks till Norge halv nio i morse, vart tomt och tyst här direkt. Jag va fortfarande trött som ett troll så har försökt att sova lite på soffan men inte gått så bra.

Nu har jag precis ätit lite rester från igår och tittar på Mythbusters. Har inte så mycket planerat idag, förutom en tvättstugetid och att jag måste diska för det har visst ingen orkat göra i helgen, sen borde jag få lite datajobb gjort och sen ville Mamma ses för hon behövde hjälp med att sy en sak. Men idag kommer jag nog inte orka med något av det här, men får tvinga mig ner i tvättstugan bara.

Ska återgå till mitt sofflslappande och tvtittande nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen