Ledig måndag.

Lyckades äntligen sova lite när jag är ledig, 10.40, världsrekord. Jobbade igår, stod utomhus och sålde adventstjärnor och lite annat i mitt 'julstånd'. Kallt va det, så idag förtjänar jag nog att vara riktigt slapp på min lediga dag när jag trots allt arbetade in söndagen, vilodagen.

Men som vanligt får jag antagligen ägna min lediga dag åt städning och städa upp efter mina tjejer här hemma. Super underhållande såklart. Men ska banne mig hinna med lite serier, kaffe, soffa och filt med, annars blir jag ledsen. Och det är väl ingen som vill att Dennis ska vara ledsen.

Uppdatering.
Klockan har blivit halv fyra och jag har både hunnit med mina serier, en hel del kaffe och leka hemmafru. Dammsugit, diskat och sorterat rena tvätten. Duktigt. Nu bär det snart av till Linköping för en tur på IKEA och Netonnet Lagarshop. Försöka få ihop de sista julklapparna så man slipper styra med det i sista sekunden sen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen