FF.

Fruntimmerfritt/flickfritt hela dagen, för flickan är på shopping med sin farmor och sen jobbkalas. Så vad händer då? Dennis plockar såklart fram mopp och dammsugare och gör fint här hemma. Manlig som han är.

Ska vara värdinna för min lillebrors tjugotreårsfest ikväll. Så tänkte att det är bäst att det är lite fint då. Men kanske inte så smart att städa innan en fest egentligen, men eftersom jag tycker att det är så kul så kan jag städa två gånger.

Så Jesper och hans vänner kommer ikväll, bjuder väl även några av mina vänner om det finns någon som är sugen på att komma. Så blir säkert en trevlig kväll.

Nu ska jag städa. So long suckers.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Duktig du är :-D Ha en bra dag!

2009-12-12 @ 10:46:04
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen