Väntan.

Hemma från jobbet, har gått fint idag. Sitter och väntar på att Sony ska uppdatera PlaystationStore, för det blir en intressant uppdatering idag. Smash Cars, uppdatering och köpbart material till Crash Commando och NHL10 Demo, så bäst att Sony sätter igång snart så jag hinner spela lite ikväll.

Så det står nog mest spelande på schemat ikväll, ska laga lite mat snart med tänkte jag, tror det blir pommes, kassler och bearnaisesås, smalt och bra, men jag får för jag åt faktiskt bara macka till lunch idag.

Vilket påhitt, Coca-colan i kylen hade frusit, så sitter och äter den med sked nu. Riktigt gott.

Uppdatering: Klockan är nio och fortfarande ingen uppdatering. Så dåligt med spelande, får väl spela i natt i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen