Syn, parfym, porslin och pajer.



Har vart en liten tur nere på stan. Va hos optikern på undersökning och för att beställa glasen till mina nya bågar, så nu är det fixat. Bara vänta på att bågarna anländer från Italien också.

Köpte en parfym, en Quiksilver, är inget större fan av Quiksilver annars men den luktade så förbannat gott och va betydligt billigare än de andra jag vill ha, så nu kan jag lukta gott också!

Sen har de fått in nyproduktion av Stig Lindberg-porslin på Smålandsglas, jag har redan 9 delar från hans Berså, men har alltid velat ha den här raka kaffekoppen, så är bra sugen på att inhandla en, men den ligger på 540kr/st dessvärre.

Nu är jag hemma och ska baka lite matpajer är tanken, får bli en tacopaj och en broccoli, purjo och bacon tror jag, ska sätta igång med det nu.


Kommentarer
Postat av: christina

Hela den där porslins serien har jag oxå :D som ja fick av min mormor så himla fin e den :)

2009-08-10 @ 15:17:45
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen