Nya prylar, träning och boende.


Sitter nere hos Tobban med MiniFrank igen. Fick mitt paket med min Griffin SmartTalk och mitt fula silikon-skydd precis innan jag promenerade ner.

Men skyddet fyller säkert sin funktion när man väl orkar ha det på och SmartTalk verkar funka bra, väldigt liten och enkel. Ett klick för att pausa, två för att byta låt, eller ett klick för att svara i telefon, två klick för att skicka samtalet till röstbrevlådan.

Vi ligger i hårdträning inför FIFA-tuneringen även idag. Jag, Tobban och Matti som är här precis som igår, och om jag får gissa så blir det nog en dyr lunch på stan även idag.

Ska stanna här hela dagen, för klockan sju ska jag och tjejen på lägenhetsvisning precis över gatan här, och väntar på ett samtal om en annan visning här istan vid 6-7.

Båda lägenhetena är aning för dyra, men antagligen väldigt fina och de ligger mitt i stan, så vet inte om jag vill bli förälskad i någon av dom så jag måste ha den, men om inte annat så är det bra att ha lite att jämföra med.

Update: Är uppe i tre visningar ikväll. En klockan 20 över 6 och 2 med samma klockan 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen