Nu blev det svårt.

Har vart på lägenhetsvisningen, den va riktigt fin. Toppen tapeter och golv, sprillans nya vitvaror, men gammal fläkt och fult kakel i köket, badrummet va med fräscht, men också fult kakel, kaklett va egentligen allt som va fel i lägenheten.

Enorma förvaringsutrymmen, och stort i övrigt för 78 kvm för en tvåa är riktigt stort. Utsikten från alla rummen är riktigt fin. Bestämde mig där att jag ville ha den, men när man gått där ifrån och började tänka så blir det svårt.

Väl hemma så får vi även se att det blivit en lägenhet i huset där jag alltid velat bo mitt i centrum ledig, 500kr dyrare dock och den andra är redan dyr. Men 500kr extra kan det vara värt för att få bo precis där man vill. Måste ta mig en hård funderare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen