Griffin SmartTalk.


Den som hinner med flest internetbeställningar innan man dör vinner! Beställde nyss en Griffin SmartTalk till iPhone, det är en liten remote/hörlur som man kan använda till vilka hörlurar som helst. Alltså en liten pryl man kopplar mellan iPhonen och hörlurarna för att byta låt och svara i telefon.

Har inte testat original-hörlurarna om jag ska vara ärlig men vet att de bara kommer trilla ur mina öron, och stör mig lite på att man måste ta fram mobilen för att byta låt eller svara i telefon - Så då blir den här lilla prylen perfekt! Dessutom är det inklädd kabel precis som på mina WESC-lurar så det kommer matcha så fint så.

Passade på att beställa ett transparant silikon-skydd till iPhone också, tycker de är riktigt fula men kan vara bra att ha när man är ute på bus ibland. Dessutom va det rea och kostade bara 65kr så antar att det är värt det.

Griffin SmartTalk kostar 199kr och mer info kommer när den anländer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen