'El Giganto' - LIVE


LIVE. Klockan är 16.20 och jag har precis anlänt till Tobban, förväntningarna är stora, man känner det i luften. Nu ska ölen in i kylen och sen blir det nog några träningsmatcher.

R.I.P MiniFrank 09 - 09. Eftersom MiniFrank är tvärdöd så får jag snylta på Tobbans datorer ikväll. Så blir antagligen inte lika många uppdateringar som planerat.

16.21. Matti och Emil är också här så vi ska ta och spela några matcher nu innan de andra anländer. Verkar som att några inte kan komma, vi va 12 pers men är nere på 10 nu. Men vi har antagligen hittat några andra som vill spela, men vi får se hur det löser sig.

17.44
. Det närmar sig, folk börjar anlända och det ser ut som att vi blir i alla fall fem hela lag. Turneringen är upplagt och plananerad, nu återstår bara de sista människorna innan det är avspark.

18.20
. Nu har alla anlänt och matcherna är i rullning. Känner på mig att jag inte kommer att orka uppdatera alla matcher med resultat och sånt skit, tror inte många bryr sig heller. Så får väl se när det kommer uppdateringar men de som behagar att vara här är jag, Tobban, Matti, Emil, Fredrik, Martin, Frank, Anders, Jesper och Sarah.

20.27
. Snart börjar andra rundan, sista matchen av första går nu. Alla ska möta varandra 2 gånger. irritationen, ilskan och fyllan börjar komma.

Det går absolut sämst för mig och Tobban i alla fall, det är inget att sticka under stolen med. Men vi har spelat mest, så vi blir mobbade, slagna och hånade.

Personligen skyller jag på hunger, har väntat på mat sen jag kom hit, men tydligen ska jag vänta tills de andra blir hungriga innan jag får beställa min kebabrulle.

04.01. Oj, vilket tidshopp det blev nu. Med Matti och Emil vann, grattis till er suckers. Sen blev det mat på stan, lite dans och bus. Men inte mycket mer. Men en trevlig kväll va det absolut. Bilder från tillställnigen kommer upp under morgondagen. Hej.

Kommentarer
Postat av: ♥ Susanne

Snygg tejp !



♥ Susanne

2009-08-29 @ 20:53:07
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Dennis

Eller hur :)

2009-08-30 @ 04:04:16
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen