Vila ifrån ingenting.

Den här dagen startade inte på topp direkt, med skallebang och irriterande förkylning. Men har försökt att sova bort det nu på förmiddagen. Men vart så rastlös efter ett tag så försökte städa lite istället. Fick lite diskat och dammsuget i alla fall, tyckte jag va duktigt.

Ikväll blir det sommarstugan, upp och umgås lite med familjen, grilla och fiska. Det är alltid lika skönt att komma upp dit. Är i valet och kvalet om jag ska orka släpa på mitt Playstation 3, vill egentligen inte släpa på det men det vore trevligt med några spelnätter med lillebror.

Ska väl börja packa lite men behöver knappast stressa för vi åker inte förens Sarah har slutat vid sex. Så ska kanske ta en promenad först för känner att jag behöver komma ut lite.

Uppdatering strax innan 1500.
Sådär, efter en ordentlig promenad, lite pantning och handling så känns det bättre. Men handlade lite mer än vad jag orkade bära så vart visst helt slut på kuppen, men det återhämtar jag mig nog ifrån snart. Kanske dags att äta någon, sen ska jag packa klart och bara invänta på att det blir dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen