Osäker och överkännslig.

Det här starten på dagen känns som att jag hade velat slippa, mindes tydligen lite fel och nu känns det som att allt är mitt fel och att jag inte klarar någonting. En liten missplanering som fick allt att kännas skit. Väldigt typiskt och det sista jag behövde just nu.

Trodde att det skulle komma ljusa tider och att jag hade en bra planering framför mig men nu känns det mest som att det kommer rinna ut i sanden igen. Skulle behöva känna mig behövd och få lite uppskattning, vill starta eget men med min aktivitetsnivå skulle väl det inte hända mycket i det företaget.

Hatar mina dagar där jag är nere, det är så mycket annat som kommer ifatt mig då, tycker att jag borde växa ifrån de här perioderna snart, men desto fler bra dagar man får desto hårdare tar de dåliga dagarna. Hatar det verkligen. Men jag hatar folk som klagar så jag borde verkligen inte göra det heller..

Man kanske skulle ge världen fingret och fortsätta någon annanstans?

Fuck this, nu har jag fått tycka synd om mig själv ett tag och skrivit av mig några konstiga rader.

Ikväll är det hockey, Sverige - USA. Jesper kommer hit och ser den med mig och Sarah, även pappa en sväng innan han ska vidare till jobbet. Man kanske skulle ställa till med lite god mat och sånt?

Får hoppas det kan bli en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: mia

allt kommer till sist, det som är meningen att komma. Det kanske bara tar lite längre tid. Otålighet är nåt vi behöver träna på med. Att ha svarta dar har för att vi ska se att de andra är ljusa. Tänk att leva i en grå massa....det är fler ljusa dar nu än för några år sedan. När du inte fick ha en sax för Berndt och du blev sketförbenad....kommer du ihåg? Hacka dig lite pytt du min älskade. Jag litar på dig idag.

2009-04-29 @ 14:15:35
URL: http://www.minobe.se
Postat av: Anonym

Varför inte ta och glömma dina beskymmer? Det kommer ändo nya imorgon.

2009-04-29 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen