H2O och en gul skallig man, tack.

En helt värdelös dag har jag haft idag, legat med huvudvärk nästan hela dagen så har inte orkat göra något. Min syn har blivit sämre och jag har pulserande huvudvärk, måste vara en stor tumör som växer på min hjärna så det är väl bara att invänta döden. 

Ligger i soffan i en helt mörklagd lägenhet med två galna katter och en sovande Sarah. Finns inget roligt på teven, ska nog se något inspelat på digitalboxen eller kanske en film. Förresten, påtal om en sovande Sarah fick hon reda på att praktiken hon har på HM leder till jobb i sommar, duktig tjej. 

Jag behöver med ett par jobb till tror jag för jag vill vara rikare än vad jag är just nu, men vad ska jag med pengar till jag ligger ändå bara hemma och tittar på tv.

Ne, nu behöver jag nog en kanna vatten till och lite Homer Simpson. Natti suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen