en kväll i stugan.

Nu har jag äntligen fått igång bredbandet och routern här uppe, visade sig vara pappas nya trådlösa telefon som va boven i dramat. Men nu kan man sitta var som helst här uppe med sin lilla frank mini och surfa. Härligt.

Det är bara jag, Jesper och Sarah här nu, för Johan och Marcus åkte hem, men snart kommer väl pappa hem från jobbet också. Vi har precis ätit korv och pommes och nu sitter vi och tittar på Singing Bee.

Hade förresten även problem att få igång mitt PS3 här, för den trodde den skulle sända via HDMI men här har vi inte sån lyx, trots att pappa tagit över min gamla fina Samsung 42" plasma. Så fick bli via scart, Tobban  fick blindguida mig genom inställningarna via telefon "elva neråt, två åt höger, X, X, höger, X"

Aningen komplicerat men nu är det äntligen igång. Så snart blir det FIFA minsann! Tur man har en Torbjörn.

Så intressant har våran kväll varit. Hi-Tech i stugmiljö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen