April, april din dumma sill.







1. Dennis i naturen 2. En Saris 3. Tobban tvättar pärlan 4/5/6. Sarah envisades med att ta hoppbilder på mig och Tobban när vi stod och väntade på att Tobbans bil skulle torka, det gick väl lite sådär. 7. Min Tobban och en öl på en balkong 8. Utsikt.

Idag är det första april, inte klokt vad dagara, veckorna och månaderna går. Men idag har det vart en riktigt fin dag och vi har vart iväg på lite äventyr som ni kan se.

Sarah och jag va med Tobban en sväng för att först titta lite på Expert och ONOFF, sen va vi och tittade på när Tobban tvättade bilen, sen en snabbis på stan. Trevligt. Sen gick Sarah hem till sin mamma och jag och Tobban upp till honom, där det vankades lunch och öl på balkongen. Verkligen inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen