Världsrekord.

Jag hann sätta in 530kr i småmynt på banken, skicka iväg ett paket på pressbyrån och köpa ett par byxor på JC på bara 7 minuter, det måste ju vara något slags rekord. Hämtade ett par fina blå byxor med pressväck från Levi´s på JC, får dom av Sarah i födelsedagspresent nu när jag inte gillade de andra chinosen jag köpte. Betydligt tajtare än de från Pace kan jag säga i alla fall.

Tänkte skynda mig hem direkt efter det konststycket, men sprang på Sarah och Ewe på stan, de skulle gå och luncha med Matilda så jag följde med, vart tacopaj på ströget, inte tokigt alls. Nu kom jag i alla fall hem, så nu ska jag bara sitta och vänta på att det kommer någon man från UPS och lämnar mina DYRA t-shirtar, fuck för moms och tull och sånna där dumma avgifter, de skulle komma vid tre någongång så hoppas de kommer snart, ska ta mig en fika nu medans jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen