Ett sug som inte går att mätta.

Shoppingsuget är ständigt. Är bra sugen på de Chinos från Pace jag hittat på Caliroots, finns även ett par rea-saker jag kan tänka mig att addera till den beställningen. En stor Cheap Monday halsduk, några t-shirtar från Sal Barbier och en
t-shirt från Crooks&Castles, alla dessa reafynd kostar bara 99kr/st.

Sen hamnade jag visst på Junkyard, hittade en fin Sveatröja, har en nästan likadan bara att bokstäverna är påsydda istället, men den tryckta varianten är nästan finare, så skulle kunna tänka mig en sån, kanske en navy då eftersom den andra jag har är grå. Hittade en snygg väska från Carhartt också, ska tydligen vara en shoppingbag för flickor, men den kan säkert passa en så manlig man som mig också.

Trodde att min beställning på 5 st  t-shirtar från 2K hade misslyckats, för de hade satt tillbaks pengarna. Men fick mail i morse om att de väntade på någon leverans så den beställningen skickas när de fått det som saknas, och pengarna skulle dras från mitt konto igen. Så trodde först att jag hade lite shoppingpengar tillgodo där, men så vart det inte. Men inget att deppa över för nu får jag antaglien fem fina t-shirtar. Så får kanske vänta lite med fler beställningar, och hoppas att man blir lite rikare efter födelsedagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen