Städa, tvätta, soffa.

Idag har jag verkligen haft storstädning och tvättdag. Har storstädar hela lägenheten och varvat med att springa ner i tvättstugan. Storebror Johan va här halv två någon gång och hämtade min gammla soffa och körde iväg den till soptippen. Så har vart tomt här hela dagen, men sen kom den! Klockan sex ringde det och strax efter kom dök det upp två grabbar med min nya soffa. Sen efter en timmes slit så står den där, härligt!

1. eftersom det va sofftomt så fick jag mysa ner mig på ryamattan för att mysa och titta på tv 2. jag städade tillochmed ur tvbänken så jag kunde få in allt det här, alla wiitillbehören och mitt trasiga 360 (som förhoppningsvis snart blir lagat) 3. kartonger och plast! 4. äntligen på plats 5. sen skulle det såklart stylas och göras lite fint 6. sen en liten jävla katt i en frys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen