Fest och underbara män.

Det visade sig att det blev lite fest sen igår, gick på förfest hos Evelina här i huset bakom mitt, sen följde vi även med ner till Harry´s. Va mycket trevligt på förfesten, träffa både lite nytt och gammalt folk. Harry´s va helt okej det med även om det inte är mitt favoritställe direkt, man tappar bara bort varandra sen slutar det med att man springer omkring i sin ensamhet och letar efter någon man känner.

Så idag har det vart väldigt lugnt, skulle ha tvättat men visade sig att någon idiot använde alla maskiner i tvättstugan även fast jag hade tvättid. Så vart förbannad och orkade inte gå ner senare igen, får ta det en annan dag. Pappa kom förbi med McDonalds till mig och Sarah förut, väldigt snällt och väldigt gott. Nu har jag precis sett på 'Stor i Japan' Jens och Sebastian är seriöst mina idoler, underbara män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen