Dagens kärlek.


Kaffe i en annan fin kopp, världens minsta kanelbulle och Heroes säsong 3 på teven.

Pappa väckte mig i morse, jag låg och sov på soffan vid halv elva när han ringde först. Sen dök han upp här kort efter det, han behövde hjälp med lite internetbanksaker. Vi tog en kaffe innan han åkte, sen vart det ägg och bacon frukost klockan ett för mig, sen har jag tittat på Heroes, har sett avsnitt ett av säsong tre precis, men slog mig att jag borde sett 'galakvällen' med återblickar från säsong 2 först, för va så länge sen jag såg slutet på den så minns inte riktigt allt, så ska nog ta och se föravsnittet nu innan jag betar av avsnitt två. Avsnitt tre sändes igår, så de är redan en bit in i serien nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen