Dagens fynd.

Tobban bjöd med mig till Linköping idag för han ville shoppa lite kläder, och det gjorde han banne mig, inte ofta man får se snåltobban lätta på plånboken.

Jag har med handlat endel som ni ser, riktiga fynd. Allt jag handlat har vart på 70-75% rabbat. Köpte två Joseph Joseph glasfat, ett litet för skrivbordet och ett lite större för soffbordet, köpte även en Normann Copenhagen vas, ett LP-skivfodral som innnehåller 4st RW-skivor som ser ut som små LP-skovor och en ny fin skrivbordslampa, nu fick jag min designlampa, 1475kr har den kostat men jag betalade ynka 360kr, verkligen ett fynd.

Det va jag, Tobban, Fredrik, Sarah och Ewe som åkte, men vi delade upp oss i tjej och kill-lag för att göra stan. Men sen samlade vi ihop oss och åkte till Tornby och åt på Max och gick på Nordic och Rum. Vart en trevlig resa, alltid trevligt när man kan handla design för få pengar. Trevligt trevligt.

Men nu ska jag äta pizzarester från i lördags och lägga mig på soffan och se på tv, för ikväll är det Dexter och massa annat trevlgit, trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen