Det är tråkigt att vänta.

Förresten, gissa vad jag råkade göra igår kväll. "Råkade" klicka iväg en beställning på Caliroots, kände att jag ville ha något nytt NU, så tänkte, "kanske tar ett tag innan 2K får iväg paketet till mig, så bäst jag beställer lite nu ändå". Men nu när jag kollade mailen så har 2K visst redan skickat iväg det , UPS har det nu, och paketet ska vara hemma hos mig den 25de.

Men beställde som postförskott för säkerhetskull så ifall jag blir fattig så kan jag vänta med att hämta ut Calipaketet efter jag fyllt år, så det ska nog inte behöva bli någon kris.

Att jag får 7 st nya t-shirtar den här månaden känns ganska så trevligt (om jag inte tvingas vänta tills efter min födelsedag). 3 st utav dom vet jag inte hur de ser ut, för de kommer i en grab bag från 2K, men har nog aldrig påträffat en t-shirt därifrån som jag tycker är extremt ful så ska nog bli nöjd.




 Första raden är Calibeställningen och den andra 2K By Gingham.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen