Weekend.

Fredagen va trevlig, det va bara jag, Sarah och Ewe hemma hos mig. Vi såg på Idol och myste.

Igår hade jag det också riktigt bra. Jag knallade ner till Tobban lagom till fotbollen, va en rätt tråkig match, men med rätt sällskap och några öl så va det väldigt trevligt. Sen spelade vi lite FIFA09 och röjde loss lite i Giutar Hero.

Framåt tolv knallade jag iväg för att gå till inflyttningsfesten hos Matilda som Sarah va på. Det va bara Sarah, Matilda och Ewe där när jag kom, men Sarah och Ewe ville gå iväg till stan så de lämnade mig och Matilda, så hon och jag satt där och pratade någon timme eller två, sen gick jag och mötte Sarah och knallade hem.

Och nu är det söndag och jag ligger på soffan och tittar på första säsongen av The Hills på dvd. Det är riktigt fint väder så egentligen kanske man borde ta en liten söndagspromenad. Men vi får väl se vad som händer. Trevlig dag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen