En liten resa.


Idag blev det en oplanerad tur till Linköping. Tobban och jag fick för oss att göra något, så vi tänkte att vi kunde passa på att hämta Emma på jobbet. Sarah följde också med och vi gick lite på IKEA och affärerna där omkring.

Köpte FIFA09 och en extra kontroll till Playstation 3. Vi köpte ett 2-pack kontroller och delade på, det vart betydligt billigare så, och Tobban fixade specialpris på FIFA åt mig också så det vart inte dyrt alls. Sen köpte jag två nya kuddar till sängen och ett stort glasfat på IKEA, så lite shopping vart det allt, alltid lika trevligt.

Nu har det hunnit bli kväll, det va solnedgång när vi åkte hem, så fick till en fin bild. Men nu vet jag inte vad man ska ha för sig riktigt, antar att det blir lite FIFA och tv tittande, och skulle behöva äta något mer också, så det ska jag nog styra upp nu.

Trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen