Upphettsande underhållning.

Har tvättid idag, så är hemma och sköter den. Det är riktigt fint väder så tog det långa varvet runt huset för att hinna få lite luft, visst är jag hurttig.

Försöker få ihop en Xvid-dvd med lite nya Heroes och Californication avsnitt, för har ju ingen direktanslutning till plasman från den här skitdatorn, och det tar en evighet att packa upp och bränna också, men jag har enorma högar disk och dammråttor att ta hand om också så det hinner jag med under laddningstiderna.

Nu hänger sig datorn nästan igen, går inte göra flera saker samtidigt, så det är bäst jag går och gör något vettigt i stället. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen