På bussen hem.

Som rubriken skvallrar om så sitter jag på bussen påväg hem, missade den förra så fick vänta en timme innan nästa kom, typiskt. Nu har bussen från stan slutat gå också så får gå hem i regnet, dubbeltypiskt.

Så det är direkt hem till soffan och Idol som gäller, med lite tur så har även Sarah lagat något gott att äta. Påtal om Idol, min favorit är helt klart Lars, gillar honom. Den där lille killen, Johan Palm är helt okej också. Men ikväll är det tjejernas tur igen, så får se om man hittar något favorit där.

Återkommer säkert något när jag är hemma sen. Nu ska jag låta min mobil spela Parken i hörlurarna. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen