oj.

I morse fick jag verkligen ett sött uppvaknande, vaknade av att Angelina nosade och pussade mig i ansiktet och sen försökte ta sig in under mitt täcke, så släppte in henne och sen la hon sig lutad mot mitt bröst och kurrade som bara tusan, supersöt va hon verkligen.

En mysig start, men sen har jag haft ont i magen och inte kunnat äta på hela dagen, och kännt mig febrig och jobbig. Känns lite bättre nu, så ska försöka ta mig lite och äta. För snart kommer mamma på fika, för hon jobbar i morgon när jag fyller så det fick bli fika idag istället.

Såg en kändis idag på Motala centrum, men kunde inte placera honom först, trodde han va en gammal lärare till mig eller något, för kändes som om han brukar lära mig saker. Men sen kom jag på att han är en av experterna i Första, Andra, Tredje. Men vet inte vad han heter för TV4 hemsida ville inte tala om det för mig, men det är han den lite skäggiga som brukar ha brun manchesterkavaj.

Oj, Mamma kom visst så hann aldrig lägga in bloggen, så nu har hon och Berndt vart här och fikat, det va trevligt och jag fick en tavla mamma målat. Har i alla fall piggnat till lite nu så ska göra i ordning mig och lite här hemma så får vi se vad det kan bli av kvällen. Skulle gissa att det kan bli lite Guitar Hero, en öl, lite vänner och en lillebror i alla fall. Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Var det Alf Ek kanske? han bor ju i Motala och är min kompis pappa :)

2008-10-18 @ 20:44:09
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så heter "kändisen" och på torsdag har han auktion på södra Allén 23

2008-10-18 @ 22:05:27
URL: http://www.alfek.se/
Postat av: Dennis

Cecilia - Jaså, visste jag inte kul! :)



Susanne - Kanske man skulle gå på då! :)

2008-10-19 @ 19:57:54
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen