Little Big Planet.




Den tjugoandra oktober släpps 'Little Big Planet' till Plastation 3 i Sverige. Verkar vara ett mycket trevligt plattform/puzzel-spel med det charmiga Sackboy-folket.

Får mig att önska att man hade inskaffat ett PS3. Har funderat på att göra det visserligen, men känns som att min teve är för dålig, köpte min plasma aningen för tidigt, den är stor och vacker men saknar HD, men bearbetar pappa så att han ska ta över mitt lån på den, för det är ändå han som står på det. Så att jag kan skaffa mig en ny, kanske en 46" Full HD Samsung 6-serie - det hade vart trevlig.

Då hade suget efter PS3 blivit ännu större, då man verkligen kunde nyttja den fullt ut. Som Blu-ray-spelare och spela de högupplösta spelen som de ska spelas.

Jag fyller ju faktiskt 25 om en vecka så där har ni lite present-tips. Nu ska jag fortsätta min myskväll med tjejerna. puss.


Kommentarer
Postat av: Johan

KÖP!!

2008-10-11 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen