Kom, kom, armagedon.

Det är frost på trädern, det är mycket kallare än igår men jag fryser mindre idag.

Jahaja, det va bara början på mitt otroligt poetiska inlägg jag skrev på bussen i morse, men det försvann visst och nu känner jag mig inte riktigt lika inspirerad.

Nu är det kväll och jag är hemma igen, har haft så jävla ont i ryggen idag, så har bara längtat hem till soffan hela dagen. Men jag har vart sysselsatt så dagen gick ganska fort som tur är.

Som sagt så känner jag mig inte alls inspererad eller motiverad till något just nu, så tror jag lägger mig på soffan och ser på tv som vanligt och hoppas att någon kommer och lagar mat åt mig snart. ...Och kanske trycker sin varma kropp mot min för nu fryser jag igen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen