Kärlek och hat.

God morgon, eller det är ju snart eftermiddag förresten. Här sitter jag och drömmer om ny tv, PS3 och Little Big Planet igen, spelet får typ fullt betyg på alla spelsiter och Aftonbladet gav det 5 plus, de flesta säger att det är spelet som ska vara värt att köpa ett Playstation 3 för, så suget är stort. Frågan är om det är någon idé att inhandla ett innan man har HD-tv. För fyller ju på söndag, så om jag önskar mig lite presentkort på Onoff och sen tar lite på kredit så har jag säkert 'råd'. Men det behöver jag nog fundera på ett tag till, men spelet kommer inte ut i butik förens sen 22:a så har ju en hel vecka på mig.

Jag hatar datorer för tillfället, den här gamla dumburken jag använder nu är jag extremt hatisk emot, har aldrig upplevt någon segare dator, möjligtvis min gamla 486:a eller något, men det har jag i så fall förträngt. Och min vackra Sony Vaio ligger helt tvärdöd bredvid mig, måste nog lämna in den idag, men frågan är om det är billigast att lämna in den på Onoff eller någon annat laga-dumma-datorer-ställe. Hur som helst lär det inte bli alls gratis nu när det inte går på garantin.

Måste jag slita mig från den här jävla datorn ett tag, kanske är dags för frukost. Sen ska jag nog ta bussen ut till Onoff och försöka flirta fram en gratis lagning eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen