Födelsedagen.



Det har vart en trevlig födelsedag, lugn, skön och inte så märkvärdig. Hade inte så stora förväntningar. Känns inte som födelsedagar spelar så stor roll längre.

Jag gjorde chokladpudding med grädde och hallon, det va jätte gott. Pappa och mina bröder har vart här, men barn, bebis och flickvän. Så va mycket trevligt. Och jag fick ett gäng presentkort på Onoff, så nu är jag lite närmare ett PS3.

Nu väntar en trevlig tvkväll med Stor i Japan och lite andra kvalitetsprogram. Och förhoppningsvis något gott att äta, tror det blir potatisgratäng och baconlindad kyckling. Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter som en trevlig födlesedag! ha de bra kram

2008-10-20 @ 10:48:20
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen