En tur, en promenad och ett spel.

Sarah ringde förut idag och frågade om jag ville följa med hennes farmor och henne till Maxi, och jag hade inget bättre för mig så det gjorde jag. Hittade Ratchet & Clank: Tools of Destruction på Onoff för 349kr. Men inhandlade det inte först för tyckte det kändes ganska onödigt om ändå Little Big Planet kommer redan nästa vecka.

Men sen på min promenad hem svängde jag även förbi El Giganto och hälsade på Tobban och Fredrik, då fick jag reda på att det inte ska komma förens den 7de November, så då har jag ändå två veckor på mig att spela Ratchet & Clank, så vände och gick tillbaks och inhandlade det, fick även 10% rabatt så vart ännu lite billigare, så nu är jag mitt uppe i en massa spelande. Pausade för att stoppa i mig några vårrullar bara, men nu måste jag tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du får mig sugen på att lira lite..

2008-10-23 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen