Dagen forts.


Matti kom hit och lekte med mig förut efter att jag hade fått lite i magen och vart duktig och städat fint här hemma. Vi har lirat ett gäng matcher i FIFA och testat lite demon, gillade verkligen demot av Ratchet & Clank, så funderar på att ladda ner fortsättningen av det spelet som finns på Playstation Network. Eller köpa ettan på skiva för det finns billigt lite här och där.

Nu har det hunnit bli kväll igen, ska lägga mig på soffan och ta mig en apelsin. Har spelat in Bonde söker fru och lite annat tjaffs som jag tänkte ta och titta på, så det är dags för tvkväll helt enkelt, som alla andra kvällar.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Ratchet o Clank är skitkul :D jag har kört alla deras spel. T.o.m det som finns att ladda ner på PS3:an, oxå skitkul :D

2008-10-23 @ 10:27:37
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen