Mysteriet med min dator.

Min kära dator är på lagning och har vart länge nu. Den skulle vara klar tills 3 november vart jag först lovad, men den första fick jag sms om att det skulle dröja till den artonde istället. Men idag när jag anlände till ONOFF för att hämta min söta Vaio så hade de inte en aning om vart den höll hus, tydligen inte kundtjänst på företaget som lagar den heller, men med hjälp av deras datasystem kom de fram till att den är kvar i verkstaden, trodde dom, de skulle ringa efter lunch, men det har de inte.

Hoppas hur som helst på att få tillbaks min kära dator snart, men vi får se hur det blir med det, och om det kommer kosta skjortan eller inte, kostnadsförslag borde jag ha fått för länge sen om det vore så att det inte går som reklamation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen