Lugnt.

Vart en lugn fredagskväll igår. Vart några öl och taco till Idol ihop med Johan. Sen lite spelande, Guitar Hero och sen laddade jag ner Tekken 5 DR Online från PSN, så Johan och jag drog ett gäng matcher innan vi gick och la oss. Så hade en man hos mig i natt, vi har precis käkat lite frulle nu, försöker komma på något att sysselsätta oss med, tror att det kanske kan bli en liten tur ner till stan om en stund.

Sarah är i Örebro med tjejerna så blir bara Johan och jag idag, får se vad det kan bli, kanske lite kalas här hemma ikväll eller något. Blir säkert bra.

Kommentarer
Postat av: johan

Dina katthår dödar mig! Daaamn!

2008-11-15 @ 11:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen