Krasslig.

Usch, idag är jag krasslig. Känns som mitt huvud är fullt med snor och att snoret gör sitt bästa för att pressa ut mina ögon ur huvudet.

Men jag har lovat lillebror att bjuda på hemmalagad pizza och någon öl ikväll till fotbollen, Sverige spelar årets sista landskamp mot Holland, själv har jag också vart laddat inför det, så får försöka kurera mig under dagen så att jag orkar umgås några timmar ikväll.

Har nya avnsitt av Heroes, Californication, Dexter, How I Met Your Mother, Two And A Half Man och en och annan film att se så det passar rätt så bra att bara ligga på soffan och mysa idag.

Kommentarer
Postat av: johan

Har du sett "Chuck" ?

2008-11-21 @ 15:00:57
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Dennis

Yes, såg lite av det när första säsongen visades på trean/sexan. Det är riktigt bra!

2008-11-21 @ 16:07:56
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen