Från kyckling till champion.


Efter filmen igår, Futurama: Bender's Game, agerade jag mästerkock igen. Gjorde gryta med kyckling, chili, mini-tomater och banan, tillsammans med ris och gröna ärtor. Vart riktigt riktigt gott.

Sen vart det teven som vanligt, Hål i väggen, Ensam Mamma, Stor i Japan osv. Sen drog jag senaste avsnittet av Californication och en massa Playstation 3 och Guitar Hero på Wii, glömde visst bort tiden och hamnade inte i säng förens tre någon gång. Så fick bli lite sovmorgon idag.

Men idag har jag också bara spelat, Warhawk på PS3, spelade över PAL-nätet nu, hade bara spelat US-versionen innan. Visade sig vara lite enklare, så vart rankad tvåa i en match med nästan tretio personer, så vart lite stolt över mig själv där ett tag.

Dags för en lite försenad lunch nu tror jag, sen ville Tobban kanske att jag skulle komma ner och leka lite med honom, men får se vad jag orkar idag. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen