Smörgåstårta, Buzz, Pizza och skulder.


Nu är Johan och jag här hemma igen efter våran lilla tur i metropolen. Jag vart en bit smörgåstårta rikare och förhopningsvis snart lite mättare. Mitt Playstation 3 vart ett Buzz med trådlösa buzzers rikare, Johan tvingade mig. Så vi har något att göra ikväll, inhandlade även grejer så vi kan göra hemmagjord pizza ikväll. Bjuder nog över Pete också så blir det lite grabbkväll. Trevligt trevligt. Fick en finfin Samsungs-katalog också, är snart dags att välja ny tv, men nu fick jag ännu lite till att betala av på mitt stackars ONOFF-kort, men det är snart löst. Ne, nu bli det mat och sen spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen