1:A Advent.


Fort det går, redan första advent. Efter en fin frukost med varm choklad så vart det promenad. Jag, Jesper och Sarah knallade till Bråstorp och kollade lite i affärer och käkade på Burger King.

Va inne på Onoff och bad dom kollade upp vad det är för sjuka jävlar som vill laga min dator för tolv tusen, han tyckte också att det verkade bissart och skulle kolla upp vad han kunde göra.

Va nära att köpa NHL08 till PS3 för en billig slant. Men jag velade och det vart inget, så får bli lite FIFA med lillebror nu innan han knallar hem istället. Hej, och glad advent eller va fan man kan tänkas säga.

Kommentarer
Postat av: Freddy

Yoo man!



Spelar du Fifa 08 ?



Olearys i Finspång har VM i fifa 20 dec, håller på i 8-10 timmar. Om du e sugen ;)

2008-12-01 @ 15:13:22
Postat av: Freddy

Fifa 09 skulle det stå, o 20 dec.

hehe, trött...

2008-12-01 @ 15:16:01
Postat av: Freddy

Vad i helvete, fel igen..

29 DEC.. nu får ja ge mig. skratt

2008-12-01 @ 15:16:36
Postat av: Dennis

Hehe, ja det är inte alltid lätt! jo klart jag lirar FIFA09. Låter som en rolig tillställning, blir det stort med mycket folk då eller?..

2008-12-02 @ 12:17:59
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen