Stugvistelse med guldkant.

I tisdags fick vi för oss att förflytta oss upp till stugan igen, det vart en riktigt mysig fisketrur först. Jag, Johan och Matti. 5 fiskar lyckades vi dra upp i alla fall, 3 aborrar och 2 gäddor. Inne på land igen styrde vi upp supermat! Svensk färskpotatis och vi grillade fläskfilé, majskolv och aborre. Godaste ever. Sen tog Matti och jag en lång promenad och vi hittade några riktigt mysiga guldställen. Sen hemma i stugan igen så satt vi och myste framför brasan hela natten, vi fick för oss att gå ner att bada vid tre tiden någon gång, så det gjorde vi, första badet för i år, och så fruktansvärt kallt va det inte. Sen gick vi upp igen och satt kvar framför brasan och grillade lite korv tills det va dags att gå och lägga sig efter fem någon gång när det ljusnat.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad avundsjuk jag blev nu, lät hur soft som helst :) Och varför fiskar jag aldrig?

2008-05-23 @ 19:13:29
URL: http://wasteline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen