Sommardagar och fiske.

Nu är jag hemma igen efter ännu två helt underbara dagar och nätter uppe i sommarstugan. Jag, Matti och Johan va ute och fiskade i lördags när vi kom upp, drog upp hela 11 st fiskar,  jag stog bara för 3 av dom men drog upp den största abborren, typ ever. Sen va vi ute både igår och idag igen, igår vart det fyra gäddor, jag drog upp tre och idag vart det fyra abborrar och jag drog upp tre av dom, så jag är en riktig storfiskare! Igår va vi ute på sjön precis hela dagen, badade både från öar och från båten, grillade korv och gädda ute på en ö och hade det riktigt supernice. Men dröjer inte så länge tills jag ska upp igen, för pappa fyller år på onsdag och då måste man såklart upp igen.

Kommentarer
Postat av: mia

KATTMAT!!!

2008-05-28 @ 12:07:47
URL: http://www.minobe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen