Oväntade beundrande mammor.

Idag när jag va ute på lite äventyr så knackade kvinnan som satt bakom mig på bussen mig på axeln och frågade om jag inte heter Dennis? Och det gör jag ju, så då förklarade hon att hon är min kompis Johan Texs mamma. Så hon undrade hur vi hade haft det förra helgen när han va med mig ut till stugan, sen avslöjade hon att hon brukade läsa min blogg, och att hon tyckte den är trevlig att läsa, hon visste visst en hel del om mig, så vi pratade om min design och allt möjligt, det va ett trevligt litet samtal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Dennis ..
ja det var trevligt å prata med dig ,,
Tyckte ju att jag kände igen dig
Lycke till med din Design !!

Yvonne

2008-05-25 @ 09:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen