En liten önskelista.

Är bra sugen på nytt hemmabio och soffa för tillfället. Frågan är om man ska nöja sig med ett 2.1 system eller om man ska köpa på gamla vanliga hedliga 5.1, för LG´s 2.1 verkar riktigt vettiga och ser oftast riktigt bra ut. T.ex LG HT-462DZ för ca. 3800kr. Men drömhemmabion har alltid vart Samsungs snygga med DVD/förstärkare på pelare, eftersom jag har Samsung tv, dvd, och digitalbox redan så är ju Samsung första valet såklart. Men denna snygga HT-TXQ120R/XEE från Samsung kostar ca. 10000kr och det känns det som jag inte riktigt har råd med va? Kanske inte ens ett för 4000 men skattepengarna kommer ju snart och jag får väl låna pappas IKEA-kort för nya soffan istället.

När det gäller soffa skulle jag gärna vilja ha någon designsoffa för 24000 såklart, men har haft ögonen på en på IKEA som liknar många av designsofferna jag vill ha, Kramfors, ligger på 5400 med vit klädesel, snyggt men inte så praktiskt, så får nog välja en annan klädsel, med mörkgrå klädel ligger den på 5995kr. Sen vill jag ha ett nytt soffbord också, helst ett teakbord från 50-60-talet någon gång, men det kan man nog fynda någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen