Dimmiga dagar och lite busskär.

Det har vart en trevligt helg tänkte jag precis skriva, men kom på att det inte alls har vart något helg. Men kändes verkligen som söndag igår av någon anledning.

En trevlig onsdag va det väl jag menade kanske, för det va kul med hockey och lite fest. Sen igår vart det en riktig slappis dag, efter ha vaknat på Bebes soffa och sen knallat hem vid åtta tiden så låg Matti och jag på soffan hela dagen. Men lite senare sen tog jag, Matti, Sarah och Ewe en pormenad till Burger King, va trevligt även det.

Har ingen planering för helgen, men vore nice med vackert väder för då skulle man kunna åka upp till stugan och grilla i morgon, för har snackat lite med Freddy och vore kul att hitta på något där uppe ihop snart.

Idag frågade den sötaste tjejen på bussen om hon fick sitta bredvid mig, jag sa absolut och vart nästan lite nervös.


Kommentarer
Postat av: Stine

ska ja var ärlig så hittade jag dej på Emils blogg :) hehe.. Hur är det med dig nu för tiden då? med mig är det bara bra.. lite problem med jobb just nu, men annars okej. kram

2008-05-16 @ 22:52:34
URL: http://lillastine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen