Påskharar och maskar.

Lillebror kom ikväll igen för att se på hockey, men kanalnio hade ju supit sönder sin tablå så så vart det inte alls, vi fick lyssna på P4 istället för den visades så klart inte. Bra gick det ett tag, men slutade i kata-strof. Men det betyder att det blir en match till på lördag, så det kanske blir trevligt, om de nu tänkter visa den vilket jag tvivlar på. I alla fall fick vi en massa tid över till en massa wii-bowling istället, vilket också är mycket trevligt. Med melodifestivalskivan som soundtrack såklart. Fick även chansen att testa nya Worms spelet till wii, tror jag hittat en ny-gammal kärlek där, trevligt.

Kvällen är fortfarande ung och vi kör nog ett par serier till här, sen har vi ju påskhelgen att se fram emot, tror vi ska köra maskerad i morgon kväll, får se om jag blir påskgubbe eller påskhare, söt lär jag vara vilket som.

Glad påsk och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen