Hundar, katter och tvättstugor.

image447
Hur kan man inte ha Scooby Doo som idol, han är så jävla helskön.

Scooby fick mig att tänka på att jag skulle vilja ha en Jack russel valp, vet inte om han skulle få heta Scooby dock, tror den skulle få heta Ruff som i Dennis och Ruff, eller Milo om det va en flicka, som i Tintins Milo, stavas säkert egentligen på något annat konstigt sätt men ändå.

Idag har jag tvättstuga, tills 2 bara, smart att välja förmiddags tid idiot. Men men, får knalla ner dit snart, hinner med två maskiner och det är nog allt som behövs ändå. Sen ska jag pallra mig iväg till Maxi för att hämta ut ett paket med nördsaker som Peter och jag beställt.

Roligare än så blir det nog inte idag, eller kanske om mams skulle komma upp på en fika förresten, för då skulle hon ta med sig en kattbebis, för hon tycker att Missy behöver sällskap, men hon brukar ha lite svårt för andra katter, men kan vara värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen