Vätskebrist.

Usch va dåligt jag har mått idag. Antagligen vätskebrist efter att ha vart på stranden och på sjön hela dagen igår igen. Har bara legat på soffan hela dagen i stort sett. Det vart stugan i söndags igen, två dagar som gick riktigt snabbt så känns som om jag inte vart där ens, men riktigt trevlgit har vi haft.

Ikväll börjar EM på riktigt, Matti har bokat bord åt oss på Sjövik, en resturang ute i varamon, så kan nog bli riktigt nice. Känns inte riktigt som om jag kommer orka med det för känner mig rätt dålig fortfarande, men får hoppas jag orkar ta mig iväg för som sagt tror jag att det kan bli riktigt kul och vi kommer antagligen bli ett par stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen