Midsommarhelgen.

Midsommar blev väldigt trevlig precis som planerat. Speciellt dagen, hade kul ända från morgon till kväll faktiskt. Festade och spelade kubb med hela familjen. Men vaknade sex på morgonen så vart trött sen på kvällen och gick och la mig redan innan tolv. Men hann med en hel del dans nere på campingen och en riktigt trevlig förfest uppe hos oss.

Jag som va så lycklig över att jag fick tillbaks min Nokia N95 i torsdags innan vi åkte upp till stugan, kostade bara 1062kr att laga. Men med min vanliga jävla tur så vart den såklart stulen på midsommarnatten sen! Jag va dum nog att lämna den framme när jag gick och la mig, sen på natten hade de andra efterfest hos oss så då försvann den såklart. Fan fan fan. Kul, fick ha den en dag och betala över 1000kr för det. Hoppas försäkringsbolaget kan tänka sig att betala lite på nästa mobil då, kanske det rent av kan bli i iPhone i Juli.

Hur som helst så va det det ändå en grym helg, hela lördagen tillbringade vi nere på campingen och spelade kubb, vollyboll och strandfotboll, men en jävla massa ungar. Små ungarna frågade chans på varenda söt tjej som gick förbi åt oss så både Matti och jag fick oss några nya flickvänner.

Ny kamera köpte jag sen med förresten, den är helt underbar. Riktigt skön kamera jag fick tag i faktiskt. Knapparna vid skärmen har touch-funktion så det räcker att dra fingret över för att scrolla bland bilder och menyer, lite som på iPod. Digitala fotoramen jag fick på köpet är med riktigt fin och inte alls så tokigt att ha faktiskt.



1. Förfest dagen innan midsommarafton 2. Missy trivs 3. Midsommarafton och festen kan börja 4. Matti pyntar 5. Svergies största öl, eller kanske minsta flaggstång 6. Sarisen promenerar missy 7. Marcus har en kotte i ögat 8. Pappa är bäst på fest 9. Middagen 10. Alice i mini-krans 11. Matti och Sarah skålar 12. Jag skålar 13. Avbytarbänken vid kubbspelet 14. Dans runt stången 15. Dans vid snömaskinen 16. Jesper med mina glasögon och sängkammarblick 17. Matti och Jesper 18. Dagen efter fick man starta upp med irish coffee 19. Matti ska bevisa att han inte alls är full och ställer kubbspelet jätte rakt.

Kommentarer
Postat av: johan

Ledsen att jag inte kunde vara där mannen :/ såg mysigt ut.

2008-06-24 @ 08:38:51
Postat av: Tina.

Ja, midsommar var trevligt. Ni såg också ut att ha haft det väldigt trevligt. Förutom det med telefonen dock, tråkigt som tusan!

2008-06-24 @ 21:40:11
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen