Arga finnar och en trött Dennis.

Kom aldrig iväg sen igår, hade bestämt mig för att åka om jag fick skjuts men Johan kom aldrig. Så vart att jag, Jesper och Sarah stannade hemma hos mig istället. Beställde pizza och såg matchen, men jag mådde aldrig direkt bra, somnade till när det va typ 3 minuter kvar av matchen sen vart det sängen direkt efter jag vaknat till och Jesper gick hemåt. Matti vart såklart sur som fan eftersom jag aldrig dök upp ute på Sjövik, men jag kan fan inte rå för att jag mår skit. Han lugnar väl ner sig snart kan man hoppas.

Idag ösregnade och va bara 8 grader ute när jag vaknade, så är första dagen på flera veckor jag har långbyxor och strumpor på mig idag, känns nästan konstigt. Mår aningen bättre idag i alla fall men är fortfarande rätt så hängig. Men det ger sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen